Öncekiler Sonrakiler

MEB OKUL YÖNETİCİ ATAMALARINDA SON DURUM

Milli Eğitim Bakanlığı okul yönetici atamalarında Danıştay YD kararı sonrası son durum.

11 Ekim 2014 Cumartesi 17:30
MEB OKUL YÖNETİCİ ATAMALARINDA SON DURUM

MEB OKUL YÖNETİCİ ATAMALARINDA SON DURUM
 
Milli Eğitim Bakanlığı’na Bağlı Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Görevlendirilmesine İlişkin Yönetmeliğe açtığımız davada, Danıştay İdari Dava  Daireleri Kurulunca verilen 18.02.2015 tarihli ve Y.D. İtiraz No:2014/1151 sayılı Kararla; Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Görevlendirilmelerine İlişkin Yönetmeliğin 10. Maddesinin 9. Fıkrası ile 23. Maddesinin 1. Fıkrasının yürütmesinin durdurulmasına karar verilmiştir.        
Bu konuya ilişkin Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada; görev yapmakta olan  müdür başyardımcıları ve  müdür yardımcılarının, yargı kararına uygun yeni bir yönetmelik yayınlanıp ,bu yönetmelik doğrultusunda yeni atamalar yapılana kadar görevlerine devam edecekleri belirtilmiştir.
KamudanHaberler

2014 kalma yorumlar!

Kadir GÜMÜŞ
24 Temmuz 2015 Cuma 10:24

temmuz14 de mülakata girdim !eğitimbirsenci değilim ve hiçbir zaman olmayacapım!çalıştım ve tüm soruları bildim!beni nasıl eleyecekler!80 altındaki notu nasıl verecekler!yazılı sınavda olsa farketmez biz kendimize güveniyoruz !tek sermayemiz çalışmak!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANAYASA

KONYALI
24 Temmuz 2015 Cuma 09:25

ANAYASA MAHKEMESİ DE MEB'İ HAKLI BULMUŞ.MÜDÜR ATAMALARI İPTAL OLMADI.ŞİMDİ HERHALDE ÇOK GÜVENDİĞİNİZ AYM İÇİN DE KUL HAKKI YEDİ DİYECEKSİNİZDİR...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarafsız Olmak

KONYALI
23 Temmuz 2015 Perşembe 16:30

SAYIN YÖNETİCİ YORUMLARIMI NEDEN YAYINLAMADIĞINIZI MERAK EDİYORUM. BENİM YAZDIKLARIM TÜM SENDİKALARA ÜYE YÖNETİCİLER TARAFINDAN BİLİNEN AMA HERKESİN SÖYLEMEYE ÇEKİNDİĞİ GEREÇEKLER. YAYINLAMAZSANIZ TARAFSIZ OLMADIĞINIZI VE GEÇMİŞTE YAPILANLARA ONAY VERİRKEN ŞİMDİ YAPILANLARA TAVIR KOYMANIZIN GERÇEK NİYETİNİZİN EĞİTİM OLMADIĞI KANAATİNE VARACAĞIM.SELAMLAR...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜLAKAT 14 TEMMUZ'DA NİYE YAPILDI?

Kadir GÜMÜŞ
23 Temmuz 2015 Perşembe 13:27

14 Temmuzda içinde bulunduğum Marmarnın en küçük ilinde mülakata girdim.Eğitimbirsen 'ci olmayana makam verilmeyeceğini bilmeme rağmen,çalışarak mülakat girdim !Tüm soruları bildim 90 bekliyorum.Aziz Mübarek Ramazan'da eski yöneticilik hazırlık kitaplarından konuları çalışırken(tüm yazılı yöneticilik sınavları kazanmış biriyim)bazı arkadaşlar bana güldüydü bu işler çalışmayla olmuyor diye?Şimdi soruyorum benim tek sermayem çalışmak ,idareci olmak için başka ne yapabilirim?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

burcusesen@outlook.com

onur
27 Ekim 2014 Pazartesi 10:24

müdürlük mülakatlarında oynanan tiyatro başarı ile sona erdi. meb yapımcılığında, ilde eğitimden sorumlu millet vekili ve il başkanı yönetmenliğinde, vali, milli eğitim müdürü yönetmen yardımcılığında oynanan tiyatronun oyuncuları komisyon üyesi ilçe milli eğitim müdür ye yardımcıları çok başarılı rol kestiler. figüranlardan vasıflı olan müdür adayları eğitim birsen üyesi olmadığı için puan alamadı. vasıfsız, pısırık, karizması olmayan, elinden kör eşek yem yemez adamlar puan aldı. vay sizin adaletinize, vay okulların haline.

32 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla