Öncekiler Sonrakiler

MESELE HALİNE GETİRİLEN DERSANELER İŞYERİ OLUNCA

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Memur-Sen Genel Başkanı Ahmet Gündoğdu yaptığı görüşmede, dershaneler ile ilgili soruya cevap verdi.

15 Kasım 2013 Cuma 04:52
MESELE HALİNE GETİRİLEN DERSANELER İŞYERİ OLUNCA

Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Çelik, basında yer alan "Dershanelerin kapatılmasına yönelik yasa taslağı kapsamında dershanelerin yanı sıra etüt merkezlerinin, özel kursların da yasaklanacağı ve 500 bin lira ceza verileceği yönünde haberler yer aldı. Siz, dershaneleri iş yeri olarak düşündüğünüzde böyle bir şeyi yasal buluyor musunuz?" sorusu üzerine, çalışmaya ilişkin bilgi sahibi olmadığını vurguladı. 

Bakan Çelik, dershanelerin eğitim sistemi neticesinde oluşan müesseseler olduğunu, sistemin değişkenliğinin dershaneleri meydana getirdiğini ancak bundan sonra hayata geçirilecek yeni eğitim sistemiyle bu nedenlerin ortadan kalkacağını aktardı.

DERSHANELER KAPANMASIN

ÖZLEM KÜMBETLİOĞLU
17 Kasım 2013 Pazar 21:08

Dershanelerin kapanmasını istemiyoruz. Okuldaki eğitim açıklığını dershanelerle kapatıyoruz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitim uzmanı

Eğitimci
17 Kasım 2013 Pazar 09:44

Eğitim sistemimizde son 10 yılda önemli gelişmeler oldu, meslek liselerinde okumak dezavantajlı olmaktan çıktı. Anadolu liselerinin ve üniversitelerin sayısı artırıldı. Üniversiteye gitmek eskisi kadar zor değil, yeter ki onları birbiriyle kıyasıya yarıştırmayalım. İhtiyaç ve talebe göre yeni fakülteler açıp çocuklarımızın istediği eğitimleri almalarını sağlayabiliriz. Lütfen ! çocuklarımızın, gençlerimizin, milletin menfaatine olan her çalışmaya başkası yapıyor diye istemezüüük demeyelim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uzman

Eğitimci
17 Kasım 2013 Pazar 09:41

Bana göre, Milli Eğitim Bakanlığının tasarı metninin tamamı zamanın şartlarına ve gereklerine göre düzenlenmiş bir metindir. Eğitim yöneticisi olarak aynen destekliyorum. Ancak, dün sistemi eleştirenlerin bugün sırf bu iktidar zamanında yapılıyor diye ve camiaya da mesaj vermek için itiraz etmesi ne kadar güvenilir olduklarını düşündürüyor. Onlar 2 çocuğu dershaneye gidip de ayda 1000 tl dershane taksiti ödeyen memura bu durumu nasıl izah ederler bilemiyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dershane ve okuma salonları

Muharrem Karakaş
16 Kasım 2013 Cumartesi 00:00

dershaneleri eşitlik için kapatıyorsunuz. doğuda eğitim çok yetersizken okuma salonlarına neden müdahale ediliyor asıl bu yapılan haksızlık değil mi? parası olan bir şekilde okutur parası olmayan ne yapacak siz mi taviye edeceksiniz bu kadar insana Türkiye de bir çok sıkıntı varken neden bu kadar bu konu ile ilgileniliyor bilmek istiyoruz .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla