Öncekiler Sonrakiler

BAĞ-KUR'KUYA GERİYE DÖNÜK BORÇLANMA

MHP Milletvekili Mehmet Serdaroğlu, Bağ-Kur'da sigortalılık niteliği taşıdığı halde, kayıt ve tescilini yaptırmayanlara geriye dönük borçlanma hakkı öngören kanun teklifi verdi.

28 Aralık 2010 Salı 12:59
Bağ-Kur'kuya geriye dönük borçlanma

TBMM Başkanlığı'na sunulan Kanun Teklifi; 4956 sayılı kanunda değişiklik yapılmasını öngörüyor. Teklifin gerekçesinde 2003 yılından sonra sosyal güvenlik sisteminin baştan aşağı değiştirildiği, vatandaşların değişen mevzuatı takip edemediği kaydedildi. Teklif ile "6 aylık başvuru süresi ortadan kaldırılarak, bu vatandaşlarımıza sigortalılık niteliklerini belgeledikleri süreleri borçlanabilme imkanı getirilmektedir" denildi. Teklifte prim borçlarını ödeyenlerin bu sürelerini sigortalı saydırmaları hakkı getirilip, başvuru için 6 aylık süre tanınıyor. 

Gecmise donuk bagkur

Guler. Baloglu
16 Ekim 2016 Pazar 17:28

Bende 1992 ile 1995 tarihlerinde vergi mukellefiydim.Devlete vergimi verdim.Bagkur girisim yok yasim 52 bizlerden vergi aldiniz neden bagkura girisimiz otomatikman yapilmadi.Herkesi emekli yapan milletin vekilleri bizleri neden yok sayiyorsunuz durust olup ulkeyi kalkindirmada katkimiz oldugu Lutfen torba yasada unutmayiniz icinmi.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bağkur

mustafa urhan
20 Eylül 2016 Salı 19:47

bu yazıyı kaldırın artık ya yedi sene önceki teklifi haberyapıyosunuz<

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bağkur geriyedönükborclan

talipgazeloglu
01 Eylül 2016 Perşembe 16:30

s ayınvekillere soruyorum bizimödedigimiz vergiyle maaş almasını biliyorsunuzda nedenesnafın bu kanayan yarasına bircare bulmuyorsunuz ozaman bizim ödedigimiz vergilerle maaş alan maliye bakanı birkezolsun birdüşünmenezaketinde bulunsun yasyaitirazetmesin

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bağkur

mustafa urhan
19 Ağustos 2016 Cuma 19:10

ya eski haberi kaldırın kardeşim altı sene olmuş ayıp

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

2000 yılı öncesi Bağkur tescilinin yapılması esnafımızın doğal hakkıdır.

Ercüment Telli
17 Ağustos 2016 Çarşamba 18:06

Sayın millet vekilimizin vermiş oldu teklif, ülkemizdeki geçmiş dönem esnaflarının kanayan yarasıdır. Yıllarca esnaflık yapıp vergisini stopajını kdv sini ödeyen esnafımız ekonomiye çanlılık katmış olmasına nazaran ama kendi ihmalkarlığından ama muhasebeci kurbanı olmaktan dolayı sosyal güvenlik imkanına sahip olamamışlardır. 2000 yılı öncesi olan esnaflarımızın çoğu 50 yaşını aşmış yorulmuş bireyler olup yaşamla savaşacak halleri kalmamıştır. TMMM.bu konuyu acil gündeme getirmelidir.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla