Öncekiler Sonrakiler

MEMUR VE EMEKLİ MAAŞ ARTIŞINI BAKAN AÇIKLADI

Enflasyon ve kur artışıyla iyice maaş artış beklentisine giren memur ve emekliye cevap Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'ten geldi.

09 Mart 2015 Pazartesi 14:33
MEMUR VE EMEKLİ MAAŞ ARTIŞINI BAKAN AÇIKLADI

Memur emekli haberleri 2015, kamudan haberler


Maliye Bakanı Şimşek, AK Parti döneminde emekli aylıklarındaki artışların enflasyonun oldukça üzerinde gerçekleştiğini, ilave artış yapılmasına yönelik çalışma bulunmadığını belirtti.


Sezgin Tanrıkulu'nun yazılı soru önergesini cevaplayan Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, emekli, maluliyet, dul ve yetim aylıkları üzerinden gelir vergisi alınmadığını, emekli maaşlarından gelir vergisi kesintisi yapılmasına yönelik herhangi bir çalışma olmadığını bildirdi. 


Kamu çalışanlarının ve emeklilerin mali ve sosyal haklarında yapılan artışların, 2012'den itibaren toplu sözleşmeyle belirlenmeye başlandığını, memur emeklilerinin de toplu sözleşme süreci sonunda belirlenen maaş katsayılarından etkilendiğini ve emekli aylıklarının buna göre arttığını ifade eden Şimşek, SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin ücret artışlarının ise Ocak ve Temmuz ödeme tarihlerinden geçerli olmak üzere tüketici fiyatları endeksindeki değişim oranı kadar artırıldığını belirtti. 


Şimşek, 2002 Aralık-2015 Ocak döneminde emekli aylıklarında önemli artışlar sağlandığını vurgulayarak, bu dönemde en düşük memur emekli aylığının yüzde 258.8 oranında arttığını, aynı dönemde TÜFE artışının yüzde 181.6 olduğunu hatırlattı.

09.03.2015

BOŞ BAKAN GÖREMEZ

EMEKLİ MEMUR
30 Nisan 2015 Perşembe 10:41

EVET BOŞ BAKAN GÖREMEZ SİZ DE GÖREMİYORSUNUZ. ÇÜNKÜ BOŞ BAKIYORSUNUZ.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU MU EMEKLİNİN HALİ

memur emekli
30 Nisan 2015 Perşembe 10:40

SAYIN BAKAN ÖNÜNE KONAN RAKAMSAL DEĞERLERLE KAMU OYUNU AYDINLATMAYA ÇALIŞIYOR FAKAT GERÇEKLERİ HALK SÖYLER. ET ALAMAYAN KREDİYLE MALA SAHİBİ YAPILIP KREDİLERİNİ ÖDEYEMEYEN ARABASINA BİNEMEYEN TATİLE GİDEMEYEN ÇOCUKLARININ İHTİYAÇLARINI GİDEREMEYEN AYBAŞI GELDİĞİ GİBİ GİDEN EKSİ HESAPTAN AYNI GÜN PARA ÇEKEN BANKALARIN DAHA DA ZENGİN OLDUĞU SİGORTA ŞİRKETLERİNİN ZENGİN OLDUĞU DEVLETİN ENSESİ KALINLARININ DAHA ZENGİN OLDUĞU ANCAK VATANDAŞIN REFAH SEVİYESİNİN YÜKSELMEDİĞİNİ GÖREMİYORSUNUZ BAKAN BEY

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

matematik bilmek

hoca
24 Mart 2015 Salı 15:12

% 3+3=60 TL zam aldık ama sadece şu bir ay içinde dolar zaten 150-200 tl arttı fazla bişey demeye gerek yok

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın bakanım kendinize gelincek bir gecede

cafer arslan
12 Mart 2015 Perşembe 18:24

ben cafer arslan ssgk tarım emeklisiyim sayın bakanım ve başbakanım emekliyi hic düşünmüyonuz çünkü kendinizin maşlarını bir geçede meçliste hemen geçirdiniz bizide düşünün hiç olmasa 1 milyar yapın anca geçiniyoruz cocuklarımızın servis parasını bile ödem,yok bsaygılarımla

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

maşşallah

dursunşevik
12 Mart 2015 Perşembe 16:38

valla cok güzel zamyaptınız sayın bakanım önceteşekkürederimbuzam bile bize fanlaistersenizzamyapmayabilirsiniz cünkü bu millet hakeddibunu ama hakedmeyenlerde meselaben hicoyvermedim .keşke oyverenlere verseydiniz buzammı sadece.dolar aldıgidiyor enflaszaten öyle sizhala zamcopk diyorsunuz bizde maşşallah diyoruz.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla